Gamle Aker kirke

Gamle Aker kirke er Oslos eldste bygg, fra 1180. Her presenteres historien, arkitekturen og interiøret. Samt et rikt bildegalleri

OVERVIEW

The website gamleakerkirke.no currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have analyzed fifteen pages within the domain gamleakerkirke.no and found one website interfacing with gamleakerkirke.no.

GAMLEAKERKIRKE.NO TRAFFIC

The website gamleakerkirke.no has seen fluctuating amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for gamleakerkirke.no

Traffic ranking (by month) for gamleakerkirke.no

Traffic ranking by day of the week for gamleakerkirke.no

iPetter hjemmesiden

Utviklet våren 2014 for bruk på disse sidene, samt andre aktiviteter som regnes som design, undervisning eller familie. Er født i 1956, den 17. Innføring i HTML og CSS.

WHAT DOES GAMLEAKERKIRKE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of gamleakerkirke.no Mobile Screenshot of gamleakerkirke.no Tablet Screenshot of gamleakerkirke.no

GAMLEAKERKIRKE.NO SERVER

I observed that a lone root page on gamleakerkirke.no took four hundred and eighty milliseconds to stream. We could not discover a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
194.63.249.231

We identified that this website is operating the nginx/1.10.3 os.

Gamle Aker kirke

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website gamleakerkirke.no had the following in the site, "Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player." I analyzed that the webpage stated " Ni hundre år er en brukbar alder." They also stated " På disse siden kan du lese om branner, plyndring og privatisering av kirken før den igjen ble offentlig eiet bare for nesten å bli revet. I 1861 fikk den sitt nåværende ytre, med det karakteristiske tårnet. I 1955 ble den gjenåpnet med sitt nye interiør blant annet glassmaleriene til Thorvald Moseid. Bildet til høyre er i apsiden, bak alteret og har tittelen Den seirende Kristus." The meta header had 1100 tallet as the first search term. This keyword was followed by arkeologi, barokk, and barokken which isn't as urgent as 1100 tallet. The other words they used was basilika. glassmaleri is also included but will not be understood by web engines.

ANALYZE OTHER DOMAINS

Gamleby - Välkommen till Gamleby

Webbplatsen informerar om Gamleby som erbjuder sina. Medborgare ett brett tjänste- och serviceutbud i sina olika. Självklart länkar till företag och andra som. Gamlebys historia som stad benämndes från 1200 -talet för. År 1433 befallde Sveriges konung borgarna i. Westerwijk att slå ner sina bopålar närmare havet vid Stegelöt. Eller på det ställe där Västervik nu ligger och tog namnet. Och därefter blev benämningen Gamleby.

Gamleby Brukshundklubb

Gamleby Brukshundklubb är en lokalklubb till Svenska Brukshundklubben tillhörande Östergötlands distrikt. Som medlem hos oss får ni delta på våra kurser, träningar och aktiviteter. Alla raser är hjärtligt välkomna. Detta tänker vi fira med olika hundrelaterade evangemang i år.

Osloskolens domener

Alle osloskoler har fått nye nettsider. De nye nettsidene har også fått helt nye adresser. Finn skolen du er på jakt etter i den alfabetiske listen under.

Gamlebyen Sport og Fritid

Dugnad mot åpning av del 1. Ingen kan se det går fem meter ned. Det kommer opp, nu jævlar. Barn, barnebarn og aldrende ungdom. Charlottes iskrem, popcorn og kortreiste pølser. Prøv våre spill og vinn fantastiske premier. Ellatio og Miss Knockout Noire.